środa, 17 kwietnia 2013

Alterra Olejki oraz serum

Cześć :) 

Pamiętacie moje zakupy z Rossmana? 
Te wcześniejsze, gdzie kupiłam same kosmetyki firmy Alterra ?:)

Mam już recenzję, a więc zaczniemy od słynnych olejków:)



Olejki są bardzo przyjemne w użytkowaniu, skóra po nich jest miękka a jak pachnie!:)
Moim faworytem jednak jest bardzo intensywny zapach pomarańczy, który na skórze utrzymuje się długo.

Plusy:
+cena
+ wygodny dozownik
+ nadaje miękkość skórze
+ Zaaaapaaach! <3

Minusy:
-brak :)

CENA: Limetka 12 zł/ pomarańcz 18 zł




W tamtym czasie kupiłam również serum do twarzy firmy Alterra




Kupiłam to serum, a w domu okazało się, że jest dla cery dojrzałej i wymagającej :)
Ta orchidea mnie tak przekonała, ze już nie miało dla mnie nic innego znaczenia :D

Serum przypomina trochę taka galaretkę, ale bardzo dobrze się rozprowadza po twarzy:)
Ma naprawdę przyjemny zapach, ale jest dosyć mało wydajny.

Plusy:

+ fajna konsystencja

+ jedna dawka starcza na całą twarz

+ wygodna pompka

+ zapach milutki :)

+ skóra jest miękka


Minusy:
 nie ma :)

CENA: 16 zł/30 ml


Jeśli mi się uda dzisiaj dodam kolejną notkę o prezentach dla mojej mamy :)

Oraz makijaż srebrno złoty :)

Pozdrawiam :*

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty