sobota, 13 kwietnia 2013

Moje dzisiejsze zakupy w Rossmanie oraz recenzja!

Cześć :) 

Dzisiaj pokażę i napiszę Wam co kupiłam.


Nie miałam jakiegoś określonego zakupu, po prostu wrzucałam to co mi odpowiadało :)
Trochę nie po kolei:

To co kupiłam?

1. Farba do włosów Garnier Color Sensation- Intensywna Ciemna czerwień

2.Szampon do włosów Green Pharmacy do włosów osłabionych i zniszczonych

3. Szampon do włosów Gliss Kur Ultimate Repair

5. Lakier do włosów Taft Color Hairspray

6. Ziaja Tonik BIO aloesowy

7. Ziaja Mleczko ogórkowe do demakijażu

8. Wibo lakier Express growth Nr 396

9. Wibo  lakier Last& Shine Laquer Nr 5

10. Miss Sporty lakier Lasting colour Nr 33

11. Lovely  korektor Magic Pen anti redness

Miałyście coś z tego?


Dzisiaj dodatkowo dodam recenzję peelingów z Biedronki.:



Czyli to co można wygrzebać w Biedronce za śmieszną cenę 7.99!

Moim zdaniem naprawdę się opłaca.
Super konsystencja.
Drobinki peelingujące robione są np. z pestek winogron.

W ofercie mamy 3 zapachy, wszystkie posiadam i jak dla mnie najlepszy jest( w kolejności) :

-borówka

-mango

-winogron

Myślę, że warto pójść i kupić tę rzecz :) Peeling zawsze się przyda, tym bardziej, że już czas przygotować naszą skórę na wiosnę !

Plusy:

+ładne zapachy

+ bardzo dobrze ścierają

+cena bardzo atrakcyjna  :)

+ ładna szata graficzna

Minusy:

-trochę mało wydajny

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty