niedziela, 7 kwietnia 2013

Paleta Sephora Make-up studio

Cześć !:)
Dzisiaj pochwalę się moją paletą firmy Sephora.
Kupiona już dawno temu, a wciąż jest prawie cała :)
Miałam dużo "paletek" ale zrozumiałam, że trzeba zainwestować w naprawdę dobre cienie,
dalej już nie szukam!

No to foteczka :D


W skład zestawu wchodzi:

96 cieni do powiek
 84 błyszczyki
 6 kremowych eyelinerów
 2 kredki do oczu
 3 róże do policzków
 1 bronzer 
mini maskara
 zestaw pędzelków 

 Cienie:
Są naprawde dobre, trwałe oraz dobrze napigmentowane.
Wieeelka gama kolorów pozwoli na zrobienie każdego makijażu.
W zestawie są matowe jak i błyszczące cienie.
Ciężko się zmywa, ale to raczej na plus, ponieważ nie schodzą w ciągu dnia, coś za coś :)



Tutaj zdjęcie  po jednorazowym przejechaniu pędzelkiem z cieniem.



Błyszczyki:

Również mnóstwo odcieni, po przeźroczysty aż po ciemne bordo, brązy.
Jak i cienie również są bardzo intensywne.

Zdjęcie robione na dłoni, więc wyobraźcie sobie jak wyglądają na ustach :)


 
Podsumowanie:

Bronzer: dosyć fajny, ale rzadko korzystałam
Róże: 3 odcienie, także można dobrać fajnie kolor do swojej karnacji.

Pędzelki: do kosza od razu :) U mnie są tylko dla estetyki :D

Eyelinery: 6 kolorów- można szaleć :) fajna konsystencja

Mini Tusz: nie używałam, bo mam lepsze

Kredki: Całkiem fajne, ale malutkie:(


Polecam wszystkim początkującym jak i obeznanych :)

CENA: 199 zł

A wy macie swoje ulubione cienie/ palety?
Piszcie w komentarzach, chętnie się dowiem :)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty