poniedziałek, 27 maja 2013

Ferity Miss Match lakier termiczny 288 Chocolate Kiss

Mój pierwszy lakier termiczny zakupiony w Real'u ;)

Obiecałam w poprzedniej notce, że go opiszę.
Wzięłam się do działania i dosyć na szybko pomalowałam paznokcie, także jeden mi nie wyszedł ; <

Kiedy jest zimno kolor ma piękny odcień, głęboki, koloru gorzkiej czekolady z prześwitami w kolorze wiśni


 Żeby pokazać głębie koloru podczas zimna, włożyłam rękę pod zimną lodowatą wodę ;)



A na tym zdjęciu akurat była gorąca woda ;)


 Kolor jest zbliżony do malinowego, niestety nie przypadł mi do gustu...

A na następnych zdjęciach zobaczycie jak z czasem zmienia swój kolor :)






Po zdjęciach opowiem Wam trochę o nim ;)

Konsystencja jest gęsta, ale dzięki kuleczce,która jest wewnątrz buteleczki nie gęstnieje,
dzięki czemu możemy się nim dłużej nacieszyć.

Ma bardzo małą pojemność bo 4.2 ml, ale mam pewność, że zużyje go do końca :)

Pędzelek jest mały, ale precyzyjny. Niestety nie ciekawie się nim maluje,przez górną część,którą trzymamy...

Koszt? Na realu ok 5zł.

Efekt końcowy mi się bardzo podoba, a Wam?:)

3 komentarze:

  1. Świetny efekt, nie słyszałam o czymś takim :) Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) Najfajniejsze w nim jest to, że jest łatwo dostępny oraz tani :D

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam takiego lakieru, ale zamierzam w najbliższym czasie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty