piątek, 31 maja 2013

Jak nakładać róż w płynie.

Cześć :)

Dzisiaj zrobiłam taki mini poradnik jak korzystać z różu w płynie.
Sama dostałam taki w majowym Glossybox'ie dlatego trzeba było się pouczyć, a byłam zielona ;)

Ja posiadam tint marki Model Co.


Po nałożeniu na palec wygląda tak



Jak same widzicie można się przestraszyć koloru, ale to tylko zmyłka ;)

Następnie rozcieram go razem z kciukiem i mam na jednym palcu idealną porcję na jeden policzek.


No to zaczynamy!

Tutaj jestem kompletnie bez makijażu, nakładam "farbkę" pod krem BB.


Zawsze nakładam pod podkład, wtedy mamy naturalny rumieniec, i nie wyglądam jak clown :D



 Jednym pociągnieciem na kości policzkowej pozbywam się go z palca.

A potem, razem z pozostałymi palcami robię kuliste ruchy, aby jak najbardziej równomiernie go rozprowadzić.



No ale teraz to też nie wygląda dobrze, więc jeszcze troszkę...!


No i teraz jest już w porządku ;)

Ale popatrzcie teraz jak wyglądają palce po takich wojażach :D


A oto efekt końcowy, razem z kremem BB oraz pudrem sypkim.

Powstał mi ładny, lekki rumieniec :)


Na zdjęciu jestem już w pełnym makijażu.

Przepraszam za to zdjęcie w lusterku, ale nie potrafię sobie strzelać samojebek :P

Przyda Wam się mój post ?:>

9 komentarzy:

  1. Fajny ten róz , jeszcze nie widziałam w płynie :)
    POzdrawiam i zapraszam na konkurs u mnie
    http://poliskowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam takiego różu ale pomocne informacje tu znalazłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie jest to kosmetyk do szybkiego makijażu ;) Miło mi to czytać! :)

      Usuń
  3. na takie tintowe róże to mnie nikt nie namówi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym nie dostała też bym raczej nie kupiła, ale skoro mam to zużyję ;)

      Usuń
  4. W pierwszej chwili pomyślałam,że to krew;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor po wyciśnięciu z tubki jest lekko przerażający :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi jednak lepiej takie róże nakładać pędzlem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty