poniedziałek, 27 maja 2013

Nowości! ;)

I weź tu się wybierz po bułki!

Oczywiście wróciłam z kosmetykami...;)
Wpadłam do HM po ciuchy a również wyszłam tylko z błyszczykami i kremem do rąk, 
no ale po 5 zł były...:D


Na realu wypatrzyłam lakier termiczny, który był już opisywany przez inne blogerki,
czyli Miss Match  :) koszt to ok 5zł.


Myślałam, że będzie brązowy (jak na zdjęciu) a podczas zmiany temperatury zaskoczy mnie innym kolorem.
Niestety kolor na paznokciach jest czerwony, a potem przeistacza się piękny brąz ;<

W drugim lakierze nie wiem o co chodzi ;D

Następnie wrzuciłam do koszyka dwa zmywacze za ok 1.50 zł. Mimo tego, że są tanie to je uwielbiam! 


Kolejna rzecz to płatki do zmywania lakieru, z ciekawości ;)
Raczej noszę w torebce na wypadek. Koszt to jakoś 3 zł za 32 płatki :)







Później H&M.

Tam trafiłam na promocje i upolowałam 2 błyszczyki (Co za zapach!;)) za 5 zł oraz zestaw do pielęgnacji paznokci z kremem do rąk.

W zestaw wchodzi pilniczek, obcinaczka, "odsuwacz" do skórek oraz pięknie pachnący kremik, na który niestety dostałam uczulenie...:P


No ale na tym to się nie skończyło!

Afera wielka, bo w biedronce znika przez wszystkich uwielbiany płyn micelarny BeBeauty,
a ja nawet nie miałam czasu go przetestować,dlatego poszłam po niego szybciutko :)


Jak widać skusiłam się również na mleczko ;)

Niestety nie będę go i tak testować, ponieważ trafił do paczki dla mojej mamy, którą zrobiłam jej na dzień matki, pożaliła mi się, że nie może fajnego dostać płynu to teraz ma ;)


Wpadł mi jeszcze w ręce ten peeling wraz z maską.

Od zawsze go uwielbiam dlatego gdy tylko zauważę, ląduje u mnie w koszyku ;)

Dłonie po takim zabiegu są niesamowicie gładkie, a maseczka dogłębnie je odżywia.
Polecam! ;)

I to by było na tyle, w następnej notce pokażę Wam ten lakier termiczny.

Do następnego! ;)

6 komentarzy:

  1. Super :) Fajne te zestawy za 5 zł

    PS. ZAPRASZAM NA ROZDANIE http://natalena-style.blogspot.com/2013/05/letnie-rozdanie-poczuj-sie-jak-dziecko.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)

      P.S. Chętnie wezmę udział w rozdaniu :)

      Usuń
  2. fajne nowości,
    a ja nie lubię mleczka BeBeuaty, płyn jeszcze ujdzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie mogę o nich nic powiedzieć, zawędrowały do mamy ;)

      Usuń
  3. Fajne opakowania mają te lakiery. A mleczka z BeBeauty nie używałam. Oj przydałaby się maska na dłonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają fajne opakowania, ale troszkę niepraktyczne ;) A maskę polecam bardzo, działa z dłońmi cuda ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty