poniedziałek, 10 czerwca 2013

Nivea Make Up Starter, czyli...

...nic specjalnego...

Zwykły lekki krem na dzień.


Ja mam wersję do skóry suchej.

Nazwali ten produkt chyba tylko ze względu na szybkie wchłanianie, co akurat z samego rana jest bardzo ważne, jeśli kremujemy twarz przed makijażem.

Zapach można określić jako typowy dla tej firmy- po prostu kremowy :)

Konsystencja jest lekka oraz rzadka.



Naprawdę ten krem nie daje nam żadnego odżywienia, nawilżenia oraz innych "magicznych" rzeczy.

Taki zwykły krem aby pozbyć się suchych skórek z twarzy zanim nałożymy fluid.

Pojemnik jest typowym słoiczkiem z zakręcanym wieczkiem, nic nadzwyczajnego :)

Pojemność kremu to 50 ml, ale jest naprawdę wydajny, ponieważ mała ilość kosmetyku wystarcza nam na całą twarz.

Podsumowuje go jako najzwyklejszy krem, który się szybko wchłania...

Na pewno do niego nie wrócę, bo po co ?





8 komentarzy:

  1. Strasznie nie lubię kremów z nivea, wszystkie jakie używałam strasznie mnie podrażniały :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że mają średnie kosmetyki, a najbardziej nie lubię ich szamponów, odżywek i masek :/

      Usuń
  2. miałam go i fakt szybko się wchłaniał iiiii strasznie podrażniał mi oczy, także pozbyłam się go szybciutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Złą opinię mają kremy Nivea, dlatego raczej nigdy nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wszyscy mogą mówić " nie kupuj!" ale ja i tak pójdę, kupię i spróbuję na własnej skórze :D

      Usuń
  4. posiadam krem z Nivea na noc, regenerujący, ale nie wiem jak ma się po nim moja skóra,bo w nocy zazwyczaj śpię, a rano nakładam kolejny kremiś :))W każdym bądź razie, ten ma ładny pojemniczek, a ja lubię ładne pojemniczki. Szkoda, że nie do końca się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że pojemniczek jest ładniutki :DD

      Usuń
  5. Kiedyś uzywalam Nivea teraz jestem franka Avene

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty