niedziela, 2 czerwca 2013

Rimmel Kate Moss nr 14

Jestem w trakcie poszukiwania idealnej szminki nude,
i póki co idzie mi bardzo kiepsko.

2 wcześniej kupione leżą w kosmetyczce, ponieważ mi nie przypadły do gustu, więc kupiłam następną :)

Już chyba wszystkim  znane  pomadki Rimmela sygnowane przez samą Kate Moss.
Ja wybrałam dla siebie odcień nr 14 i wygląda on tak



Może to i głupie ale nie testuję pomadki na ustach zanim ją kupię, robię to orientacyjnie.
 Sprawdzam odcień tylko na ręku
 

A dlaczego?
Szczerze to trochę mnie obrzydza użycie pomadki, którą wcześniej malowało się kilka kobiet,
nie wiem czy tylko ja tak mam czy to normalne? :P

A teraz zdjęcie jak prezentuje się na ustach :)




Trochę denerwuje mnie fakt, że pomadka zbiera się tylko na środku ust, a przy konturach ma zupełnie inny, jaśniejszy odcień.

Nie wysusza ust, ma fajną konsystencję.

Jeżeli chodzi o trwałość to wytrzymuje spokojnie godzinkę bez poprawek, nawet przy jedzeniu  i piciu :) Najwcześniej zanika z konturów, aż dojdzie do środka, czyli niezbyt równomiernie.

Najśmieszniejsze jest to, że chciałam kupić matową, ale pomyliłam kolory opakowania ( czerwona wersja) :D

Nie jest to jednak mój wymarzony nudziak, dlatego będę szukać dalej.

Macie może jakieś swoje ulubione pomadki nude? 
Jeśli tak prosiłabym o komentarze z nazwami, bądź linkami jeśli macie post z jakąś ładną  :)


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ale to jednak wciąż nie moja wizja, ale nie odłożę w kąt ;)

      Usuń
  2. też nie używam testerów bo to jest po prostu niehigieniczne:)a ja lubię błyszczyki nudziaki mam taki fajny z vipery z serii sweet&wet kolor 4, dla mnie ideał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kupiłam w Vipery pomadkę i znów mi nie wyszło :< A błyszczyków zbytnio nie lubię, wszystko się klei mi do ust :P

      Usuń
  3. Ja testuję pomadki nie na wierzchu dłoni, tylko na wewnętrznej stronie palca, bo od razu mogę przyłożyć go do ust i sprawdzić, czy kolor mi pasuje :) Co do ulubionej pomadki nude, to w tym momencie jest to Phenomenon z Rimmela:
    http://moiandsaya.blogspot.com/2013/05/rimmel-apocalips-lip-lacquer.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty