wtorek, 8 października 2013

Azjatyckie kremy BB!

Od bardzo dawna kusiło mnie kupno kremu BB z Azji.

Jednak kupno buteleczki za ponad 100zł nie uśmiechało mi się, bo nie byłam pewna czy będzie mi pasował.
Dopiero 3 dni temu natknęłam się na allegro na ofertę z miniaturkami znanej firmy SKIN79.

No to zamówiłam i dzisiaj dostałam paczkę do ręki od pana listonosza :D

Jestem dopiero przed testowaniem, ale chęć pokazania Wam moich nowych cudeniek była zbyt silna :)














 



No to taka jest ich prezencja wizualna :))





A tak wyglądają ich odcienie na moim ręku.

Trzeba też przyznać, że odcień PEARL ma w sobie bardzo dużo brokatu(?) i chyba będę go stosowała jedynie jako rozświetlacz ;)



Póki co to by było na tyle!

Oczywiście każdą z próbek mam zamiar opisać osobno oraz pokazać efekty na mojej twarzy :)

Do następnej notki!

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty