czwartek, 28 marca 2013

cz.1 Włosy!

Na pierwszy ogień idą dzisiaj kosmetyki do włosów.
Ja osobiście mam suche i łamliwe włosy, za sprawą częstego farbowania.
Końcówki były w opłakanym stanie, ale ciężko mi ściąć nawet 1 cm :D


Tak prezentują się wspólnie:) 


1. Olejek odbudowujący do włosów
Yves Rocher

Stosowanie
Nałożyć na suche włosy, przed umyciem, pozostawić na 10 min.
Rozprowadź olejek na całej długości włosów.
Spłukać, a następnie umyć włosy szamponem.

Moja  opinia:
Wspomne tylko, że jestem wielką fanką firmy Yves Rocher, ich kosmetyki zawsze mają u mnie 10/10 punktów:) 
I tym razem się nie zawiodłam, ponieważ ten olejek naprawdę poprawił stan moich opłakanych włosów.
Składniki pochodzenia roślinnego: olejek jojoba bio, olej babassu i olej makadamia.
 
Plusy:
+ nie skleja włosów
+ łatwo można zmyć szamponem 
+ nie przetłuszcza włosów
+ włosy intensywnie odżywione
+ 99% składników pochodzenia naturalnego!!!
+ Bez silikonu, bez sztucznych barwników, bez parabenów
 
Minusów nie ma :)
CENA: 27.90 

 2.Mgiełka wzmacniająca do włosów zniszczonych i wypadających
Radical Farmona
 
Zawiera ekstrakty ze skrzypu polnego, z zielonej herbaty, proteiny pszeniczne, prowitaminę B5.
Ekstrakt ze świeżego ziela skrzypu polnego wzmacnia włosy i hamuje ich wypadanie. Proteiny pszeniczne odżywiają i chronią przed niekorzystnym wpływem środowiska i nadmiernym wysuszeniem, spowodowanym również używaniem suszarki. Wyciąg z zielonej herbaty jest źródłem cennych mikroelementów odpowiedzialnych za odżywienie skóry głowy i mieszków włosowych. 

Moja Opinia:
Włosy są miękkie i łatwo się rozczesuje włosy, co dla mnie jest wielkim plusem :)
Włosy szybciej rosną!

 Plusy:
+ cena
+ łatwe rozczesywanie włosów
+ wstrzymuje wypadanie włosów 
+ szybszy wzrost włosów
+ ładny zapach 
+wygodna aplikacja

minus:
- szybko się kończy

CENA: ok 7zł

3. Elseve Multi-vitamine Fresh
L'Oreal
 

Lekka, bezsilikonowa formuła zawiera silny koncentrat składników: Cytrus CR. Formuła oczyszcza i wygładza włókna włosów, aby przeciwdziałać osadzaniu się
na nich zanieczyszczeń i ich przetłuszczaniu. Ochrona przed osadzaniem się zanieczyszczeń pozwala dłużej cieszyć się uczuciem czystości i świeżości.
Multiwitamy E + PP + B5* to prawdziwy zastrzyk energii! Formuła przywraca włosom połysk i witalność. Włosy są długotrwale czyste i świeże, wygłądzone i chronione od zanieczyszczeń.

Moja opinia:
Sama nie wiem, czy kupiłabym ten szampon ponownie, kupiłam go ze względu na ładne opakowanie : D
Szału nie ma.
 
Plusy:
+ wydajny
+ neutralny zapach
+ ładna buteleczka :P
 
minusy:
- włosy dalej się przetłuszczają
- brak połysku i witalności
 
Cena: ok.14 zł
4.Odżywka do włosów Alterra
Rossman


wartościowa kompozycja pielęgnacyjna z wyciągami z aloesu*,granatu* i kwiatów akacji* pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii. 
*z kontrolowanej biologicznie uprawy.Gwarantowane cechy produktu
:nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie produkt nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego.
 
Moja opinia:
R E W E L A C J A !!!
Polecam z czystym sumieniem :)
Producent nas nie okłamał, wszystko się zgadza.
 
Plusy:
 + gęsta konsystencja
+ ładny zapach
+ przystępna cena za tak dobry kosmetyk
 
Minusy
brak :)
 
CENA:7zł (promocja) /10zł 

5.Balsam na zniszczone końcówki
Yves Rocher


Odżywczy, aksamitny balsam bez spłukiwania odbudowujący suche, zniszczone końcówki włosów. Formuła bez parabenów. Testowana pod kontrolą dermatologiczną. Składniki pochodzenia roślinnego: mleczko z owsa i olejek ze słodkich migdałów pochodzące z ekologicznych upraw.
 
Moja opinia:
Na pewno na jednym opakowaniu nie poprzestanę  :) 
Moje kompletnie zniszczone koncówki, nadające się tylko do ścięcia uratowane!

Plusy:
+wydajny
+nie skleja koncówek
+ łagodny zapach
+ ratuje nawet najbardziej zniszczone koncówki!

Minusy:
- cena :(

CENA: 25zł/50ml

I to wszystko w dzisiejszym poście :) 
W razie jakichkolwiek pytań można pisać w komentarzach, na pewno odpowiem :D
Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty