sobota, 8 czerwca 2013

M.A.C. studio finish concealer SPF 15 nc 40 Efekty!

Witam ponownie!

Przepraszam z góry za brak postów ale dużo się działo.

Pojechałam najpierw do Warszawy na Impact Fest, dzień później byłam w domu w Poznaniu, a w obecnej chwili znajduję się w kolejnym domu, w Szczecinie :)

Wraz z wakacjami zaczęłam pracować, od 9.00- 17.00 a w międzyczasie zajmuje się swoimi aukcjami i wyjazdami do Berlina.

Wczoraj dodatkowo zdarzyła się okropna rzecz, mój pies- mały, słodki i radosny kundelek został pogryziony... :(
Wielki wilczur rzucił się na niego i wygryzł mu skórę wraz z sierścią, musiał być szyty...:(
Na szczęście rana się goi, a pies jest wyjątkowo rozpieszczany w ramach katastrofy jaka mu się przydarzyła.

Skoro już się wytłumaczyłam mogę przejść do rzeczy.


Na aukcji na allegro wylicytowałam korektor M.A.C. za niecałe 30 zł 




Był ładnie zapakowany w oryginalne pudełeczko wraz z małą ulotką.

Korektor był nowy, jedynie zadrapany na plastiku :)

Kolor nc40 to jasny odcień, naturalny jasny beż.



Żeby pokazać Wam krycie postanowiłam pokazać je na moich ciemnych pieprzykach na ręku, 
sądzę, że jest to trudniejszy temat niż mały czerwony wyprysk( który doskonale kryje :))

Tutaj zdjęcie mojej ręki hah :D

Dosyć nieostre, ponieważ makro skupiało się bardziej na innej części :p



A tutaj nałożyłam cienką warstwę korektoru, myślę, że to fajny efekt bez dodatkowego podkładu :)





Konsystencja jest bardzo zbita, dopiero pod wpływem ciepła naszego palca jakby się topił.
Wtedy sam zostaje na palcu.

Krycie jest świetne, w końcu na własnej skórze mogłam się przekonać, że kosmetyki tej firmy są z górnej półki ;)

Jakby ktoś był ciekawy, to jest bezzapachowy :D

Korektor zamknięty jest w bardzo małe pudełeczko, które jest proste i praktyczne.

Kosmetyku w środku jest tyle, co średnica naszej złotówki :)

Jest najlepszy jaki miałam w życiu, sądzę, że miną lata zanim go skończę więc chyba koniec postów w tej kategorii :)

Miałyście? A może myślicie nad nim ?

Dziękuję z góry za każdy komentarz !



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty