piątek, 5 kwietnia 2013

Dzisiejsze zakupy! Rossman i Biedronka

Cześć! :)
Dzisiaj w południe wybiegłam wręcz z domu na zakupy, ponieważ wczoraj wypadło nam wieczorne zajęcie z moim mężczyzną i musiałam zrezygnować :<

Ale dzisiaj spokojnie buszowałam najpierw po biedronce :)
Ale niestety wszystko przebrane, porozwalane, po innych półkach pochowane,
jak po przejściu jakiegoś huraganu!
I o to jedynie co znalazłam, chociaż w gazecie miałam już kilka produktów wypatrzonych.



Peelingi !
Wszystkie 3 zapachy moje :)

Wyglądają i pachną naprawdę fajnie :)
Wszystkie przypominają trochę zmiażdżone kiwi w różnych kolorach :)

To doiero dzisiejszy zakup, dlatego póki co się chwalę! :D

CENA: 7.99/ 200ml

W biedronce jeszcze zakupiłam lakier firmy Eveline


Potrzebowałam jakiegoś jasnoróżowego lakieru, 
ale ten tutaj to porażka!

Leje się jak olej albo i nawet gorzej...

Plusy:
Jakie plusy?...

Minusy:
-strasznie się leje
-zostawia smugi
-zlewa się na skórki
-nie pokrywa, jest jak bezbarwny za pierwszym pociągnięciem


Smutno się zrobiło, czas na zakupy z Rossmana :)


 
  Wszystko jest formy Alterra,
uwielbiam ich kosmetyki!

Wszystkie owoce i inne składniki są z biologicznej uprawy, ze sprawiedliwego handlu.
Bez substancji pochodzenia zwierzęcego.
Odżywki, maski i szampony z tej firmy nie zawierają silikonu, parafiny.
Ale to tyle na ich temat :)

Kupiłam sobie maskę do włosów(1 od lewej), 2 olejki do ciała <3 oraz serum do twarzy.

W domu okazało się, że serum jest dla skóry dojrzałej, 
ale chyba o użyciu nie będę miała 40 lat, prawda?:)

I to by było na tyle, szczegóły podam wkrótce!

Do następnego!:)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty