niedziela, 21 kwietnia 2013

Nowe zakupy !

 Cześć! 
Pokażę Wam dzisiaj moje nowe zakupy z Netto, które zrobiłam 3 dni temu,
oraz wczorajsze, na które zabrał mnie mój luby :)

Najpierw wcześniejsze



Podsumowując:
dwa lakiery

szamponetka

Odżywka w spraju

Suchy szampon

Sól do kąpieli 



A teraz moje wczorajsze, który zafundował mi mój mężczyzna ;))






 Wrzucałam wszystko, co mi się podobało :) Czyli:

1. Maseczka Lirene odżywcza

2.Maseczka Perfecta do skóry suchej

3.Radical maska do włosów farbowanch

4. Ziaja Rebuild  masło ujędrniające

5.Zmywacz o zapachu waniliowym 

6. Maska do włosów Kallos Vanilla ( 1kg!!!)

7. Ziaja krem do rąk i stóp

8.Farmona masło do ciała kokosowe

9. Ziaja Tonik rumiankowy

10. Nivea make-up starter krem

11. Farmona Radical odżywka do włosów

12. Gosh balsam do ciała jagodowy

13.Lirene baza pod podkład silikonowa

14. Plastry do depilacji Joanna Sensual

15. Wazelina biała Ziaja

I to wszystko, a raczej AŻ !:)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty