czwartek, 18 kwietnia 2013

Cześć :)

Taka ładna pogoda, że aż szkoda siedzieć przed komputerem,
niedawno temu wróciłam, więc opiszę Wam prezent dla mojej mamy w postaci naturalnych kosmetyków, oraz mój makijaż :)





Niedługo moja kochana mama obchodzi 48 urodziny :)

To przez nią zakochałam się w kosmetykach i wyrobiła u mnie nawyk dbania o siebie :)

Często sprawia mi prezenty w postaci kosmetyków kolorowych oraz balsamów, które kocham. Ja również zawsze kupuję jej różne kremy ale tym razem ją zaskoczę!

Kiedy przeprowadziłam się do Poznania poznałam moją współlokatorkę o imieniu Asia:) Jak się okazało Asia robi własne kosmetyki, i jej działalność cały czas się poszerza o nowe klientki.


Więc i ja zamówiłam u niej dwa kremiki, jeden do całej twarzy a drugi pod oczy. Widziałam nawet proces robienia ich i wiem już jak to wygląda " od kuchni".

Opakowania są estetyczne oraz posiadają etykietkę o sposobie używania, z czego został zrobiony oraz poradach.


Ten produkt jest specjalnie zrobiony dla mojej mamy, Asia wzięła pod uwagę jej naczyniową cerę oraz chęć pozbycia się zmarszczek i wiem, że jest to kosmetyk, która będzie miała tylko moja mama i nikt więcej!

A tak przy okazji wlepiam tutaj zdjęcia mojego ostatniego makijażu,
czyli dwóch odrębnych kolorów, srebrnego oraz złotego.





Jak Wam się podoba mój prezent?
A może makijaż? :)

Piszcie!

2 komentarze:

  1. Pozdrawiam Cię kosmetykomaniaczko :D będę zaglądać na Twojego blogasa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło! No i oczywiście zapraszam ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty