poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Lakiery Wibo i Miss Sporty

Moje ostatnie nabytki :)

Dzisiaj pokażę i opiszę je dla Was.

Zaczynamy od mojego najulubieńszego !

1.Lakier Wibo  Express Growth Nr 396




"Lakier z zaawansowaną multi - witaminową formułą wspomagający wzrost paznokcia.
Zawiera:
- wapń,
- proteiny soi,
- witaminy: A, C, E."

Jestem zauroczona kolorem, jest przepiękny,  taki naturalny.
 Ponieważ mam go krótko niestety nie mam pojęcia czy wspomaga wzrost paznokcia

Dosyć szybko schnie, ma dobrą konsystencję - nie jest lejący ale też nie gęsty. Jedyna wada to to, że się odpryskuje :(

Ale gdybym miała cofnąć się w czasie i wiedzieć o tym i tak bym go kupiła!

Plusy:

+ szybko schnie

+ duża paleta barw

+ fajny design

Minusy:

- łatwo się odpryskuje

CENA: ok 5-6 zł/ 8.5 ml


2.Wibo Last &Shine Lacqer Nr 5


Kupiony w tym samym czasie co poprzedni ale z niego tak zadowolona nie jestem :/

Producent obiecuje 5 dni trwałości i blasku, natomiast u mnie wytrzymał jeden dzień na paznokciach.

 Przyznaję się, że dłonie były wtedy mocno namaczane wodą ( kąpiele, zmywanie naczyń xD) .

Kolor jest intensywny, ma w sobie takie bardzo malutkie drobinki, które piękne się świecą przy świetle dziennym :)

Wystarczą dwie warstwy :)


Plusy:

+ wydajny

+ fajny design

+ połyskujące drobinki

+ 2 warstwy dają ostateczny odcień

Minusy:

- odpryskuje się 

CENA: ok 5-6zł/ 8.5 ml



3.Miss Sporty 





"
Trwały lakier do paznokci. Nie odpryskuje i nie ściera się do 7 dni. Profesjonalny pędzelek zapewnia idealne krycie i precyzyjną aplikację. Do wyboru 17 odcieni lakieru"

Prawdą jest to, że się nie odpryskuje i długo się trzyma. U mnie każdy lakier bez szwanku wytrzymuje kilka godzin, a ten utrzymał się do dzisiaj, więc już jest dobrze :)

Bardzo fajnie się go nakłada, 2 warstwy wystarczą do uzyskania odpowiedniego koloru. Konsystencja jest dosyć lejąca ale mi się spodobała.

Plusy:

+ trwałość

+ intensywny kolor

+ tani

+ nie odpryskuje

+ konsystencja

+ szybko schnie

Minusów nie ma póki co :)

CENA: 5 zł/5 ml

Miałyście któryś z nich? chętnie się dowiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty