środa, 3 kwietnia 2013

cz1. Pielęgnacja Twarzy

 Witam Was po świetach!:)
Niestety  dopiero teraz znalazłam czas na napisanie notki,
ponieważ musiałam powystawiać rzeczy na sprzedaż, a to też trochę wykańcza :P


Dzisiaj o pielęgnacji twarzy :)



1. Purette Termale One step cleaner
Vichy
"Świetny preparat, idealnie usuwa makijaż, nawilża. Jest bardzo delikatny i przyjemny w zapachu. Najlepszy jaki stosowałam."


Moja opinia:
 Lubię to mleczko, ale właśnie mi się skończyło! :(
I to też oznacza, że muszę iść na zakupy kosmetyczne :)
Niewielka ilość mleczka starcza na zmycie całego makijażu, bez żadnego problemu
z efektem" brudnej twarzy".
Przy okazji demakijażu fajnie nawilża, zostawia taki filtr( ale nie tłusty!) dzięki czemu skóra się nie przesusza.

Plusy:
+ dobrze zmywa
+nawilża
+ dobra dla cery suchej
+starcza na długi czas
+ łagodny zaach
+ wygodnie opakowanie

Minusy:
- cena
CENA: 50 zł/200 ml

2. Maseczka nawilżająca z sokiem z winogron
Yves Rocher


Lekka i orzeźwiająca maseczka z czystym sokiem z winogron. Skóra jest nawilżona i świeża.

Moja opinia:
Świetna sprawa :) 
Maseczka ma konsystencję jogurtu i po aplikacji też tak czuję na twarzy.
Po zmyciu jej mam uczucie jakby zrobiła peeling zamiast maseczki.
Na pewno najlepsze rozwiązanie na lato, ponieważ również po nałożeniu ma się wrażenie ochłodzenia twarzy, co jest wielkim plusem :)
Na pewno po skończeniu polecę po nowy!

Plusy:
+ konsystencja
+wydajność
+ nawilżenie

Minusy:
nie ma

CENA: 23 zł/50 ml


3.Hydra Vegetal serum i żel-krem
Yves Rocher

Zaczniemy od serum :)

Wysoce skoncentrowana formuła o właściwościach nawilżających.
Koncentrat nawilża skórę już po pierwszej aplikacji. Stanowi źródło długotrwałego nawilzenia. Skóra jest pełna blasku. Sok z klonu z Kanady (Quebec) i niebieska agawa z Meksyku mają właściwości zatrzymujące wodę w skórze. Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z soku z klonu, wyciąg z soku agawy bio, betaina, masło karité bio, żel z aloesu bio.
Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.
Bez parabenów. 
 
Moja opinia:
Jest fajny, ale jakoś nie jest moim Must Have.
Kobiety o cerze mieszanej/tłustej ją uwielbiają!
Ja osobiście ze skórą suchą nie polecam, także też nie wypowiem się w superlatywach, ale co innego jest dla osób z inną cerą!

Plusy:
+ wydajny
+ dobra alternatywa zamiast kremu pod makijaż
+ opakowanie

Minusy:
 Nie opiszę ich niestety bo to źle dobrany kosmetyk do mojej cery
CENA: 72 zł/30 ml
       
 
Teraz gel creme
 
Efekt dla urody:
1. Intensywnie nawilża skórę przez 24h.
2. Skóra jest widocznie bardziej elastyczna.
3. Skóra jest pełna blasku.
 
Moja opinia:
Ja go uwielbiam! 
Dużo kobiet źle pisze na temat tego kremu, ale ja przy cerze suchej naprawdę go lubię.
Po wielu poszukiwaniach krem idealny odnaleziony!
Jeżeli nie jesteś przekonana do kupna, można zawsze zapytać o próbkę :)
Skóra nawilżona, gładka, po prostu idealna!
 
Plusy:
+ konsystencja
+ świetnie nawilża suchą skórę
+ nadaję się na nałożenie pod podkład
+ niby tłusty, ale szybko się wchłania
 
Minusy:
 nie ma :)
 
CENA: 39 zł/50 ml
 
 
I to tyle na dzisiaj, ponieważ muszę wyjść szybko z domu :)
Dzisiaj dokończę notkę dwoma kremami do twarzy :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty