piątek, 29 marca 2013

Jak obiecałam, tak robię :)
Kolejny post w dniu dzisiejszym będzie o balsamach, masłach i olejkach do ciała.

Na chwilę obecną pokończyłam wcześniej 5 innych kosmetyków w tej kategorii,
dlatego chwilowa bieda :D
Jedziemy po kolei.

1.Balsam z masłem Shea
Dove

Odżywczy balsam do ciała do suchej skóry z masłem shea, ma za zadanie przywrócić równowagę i komfort skórze bardzo suchej.

Moja opinia:
Po pierwsze: Niesamowity zapach :) Bardzo przyjemny, ale niestety nie wiem do czego porównać.
Osobiście mam "niemiecką wersję" ale w Polsce też jest dostępny, chociaż nie wiem od kiedy :D
Ma fajną konsystencję, idealnie nadaje sie do przesuszonej,
podrażnionej skóry. 
Polecam z czystym sumieniem :)

Plusy:
+Zapach
+konsystencja
+wydajny
+ głeboko nawilża

Minusów nie ma!

CENA: ok.20 zł
                               2.Sensual balsam po depilacji
Joanna


Łagodzący balsam został stworzony specjalnie po to, aby pielęgnować skórę całego ciała, szczególnie po zabiegu depilacji. Mleczko z avocado oraz ekstrakt z rumianku działają nawilżająco i kojąco, łagodzą podrażnienia skóry. Wyciąg z egzotycznej rośliny Larrea Divaricata ma właściwości opóźniające odrastanie włosków po depilacji.

Moja opinia:
Zwykły balsam i tyle.
Nawymyślili egzotycznych nazw kwiatków i tyle :P
Żadne tam opóźniane, depiluję nogi cały czas co ten sam czas.
Nie kupię go ponownie.

Plusy:
+ podoba mi się zapach
+ nawilża

Minusy:
- nie zauważyłam wolniejszego porostu włosków
- piecze mnie po nałożeniu tego kremu po depilacji

CENA: ok 7/8 zł

3.Limfodrynująca oliwka do masażu
AA sensitive, nature spa
Kusząca oliwka o słodkiej woni żurawiny zapewnia chwile błogiego relaksu dla ciała i zmysłów. Masaż oliwką pobudza mikrokrążenie, wspomagając neutralizację toksyn. Oleje słonecznikowy i jojoba oraz witamina E ujędrniają skórę, poprawiają jej sprężystość i zapobiegają przesuszeniu.

Moja opinia:
Chcę mieć już ją zawsze w swojej szafce :)
Naprawdę dawno żaden kosmetyk nie zaskoczył mnie tak pozytywnie!
Niezwykle wydajny, niesamowity żurawinowy zapach, 
a robienie masażu ciała tym olejkiem to czysta przyjemność !

Plusy:
+ zapach <3
+szybko się wchłania
+pozostawia miękką skórę
+świetna alternatywa dla tłustych balsamów

Minusy:
- cena :(

CENA: ok.75 zł

4.Masło do ciała, Bawełna
Bielenda


Masło do ciała o lekkiej konsystencji i rewelacyjnej sile nawilżania to bezpieczny kosmetyk polecany do całorocznej pielęgnacji skóry suchej i wrażliwej.
Zawartość mleczka bawełnianego, Alantoiny oraz kwasu hialuronowego zapewnia kompleksowe działanie: intensywnie nawilża nawet głębokie warstwy skóry, delikatnie natłuszcza, wzmacnia i regeneruje skórę, wygładza, przywraca jędrność i elastyczność. Koi, łagodzi podrażnienia.
Gładka, jędrna, doskonale nawilżona, wzmocniona skóra. Podrażnienia i szorstkość naskórka zredukowane. Uczucie napięcia i pieczenia skóry zlikwidowane.

Moja opinia:
Szału nie ma. Mam bardzo suchą skórę i ten kosmetyk mi szczególnie nie pomógł,
miałam lepsze :D
Ale opakowanie mi się bardzo spodobało, stąd się znalazł u mnie w domu :)

Plusy:
+ ładne opakowanie
+ coś tam nawilża

Minusy:
- do skóry suchej i wrażliwej to to raczej nie jest
- zapycha pory ( co najmniej u mnie)



I to by było na tyle :)
Zapraszam do oglądania nadchodzących nowości
w następnej notce
pielęgnacja twarzy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty