poniedziałek, 20 maja 2013

The Body Shop olejek do skórek i paznokci

Cały czas się użeram ze skórkami, nie wyglądają zbyt dobrze.

Postanowiłam w końcu sięgnąć po coś z The Body Shop, a że mieli ten olejek w swojej ofercie to go zakupiłam :)


Bardzo mi się podoba fakt, że ma formę korektoru, oraz delikatny pędzelek z włosia:)

Żeby wydobyć olejek z opakowania trzeba przekręcić z drugiej strony.

Konsystencja jest rzadka, ale moim zdaniem to dobrze :)

Pędzelek precyzyjnie nakłada olejek na skórki, nie rozlewa się po całych palcach.

Wiem, że jest również na paznokcie, ale nie zauważyłam żadnych zmian.


Dodatkowo na zakrętce mamy "odsuwacz" do skórek :D

Prawdę mówiąc od razu odczepił się od reszty i teraz nie mam pojęcia gdzie jest, ale jakoś za nim nie płaczę :D

Mogę go szczerze polecić, moje skórki wyglądają teraz na bardzo zadbane i nie przesuszone.

To mój pierwszy zakup w TBS ale chętnie tam wrócę po inne kosmetyki ;)

2 komentarze:

  1. Bardzo żałuję, żenie mam dostępu do TBS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo, wszystkie blogerki opisywały ich produkty a nie miałam gdzie kupić...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty