środa, 1 maja 2013

Prezent od Mamy :)

 Hej!

Dawno nie pisałam, ponieważ teraz pracuje więc z czasem trochę ciężko.
Aktualnie jestem w rodzinnym mieście gdzie nie mam ze sobą tych wszystkich kosmetyków, których recenzję powinnam już opublikować.
Nadrobię kiedy wrócę :)

A teraz pochwalę się swoimi nowymi pędzlami, które dostałam od mamy.

 

Wszystkie są zapakowane w etui :)

Jednego pędzla niestety nie ma, był to pędzel do różu, oddałam go bo mam lepszy w kosmetyczce :)




Pędzelki są bardzo miłe w dotyku.

Te białe do cieni są ponoć wykonane z włosia koziego ( tak powiedziano mojej mamie;))

Pozostałe do twarzy sądzę, że są syntetykami, chociaż aż tak obeznana nie jestem w tym temacie :)





Etui nie olśniewa swoim wyglądem, ale ono mi do malowania nie jest potrzebne.

Jest wygodne do przechowywania pędzli, łatwo się zamyka na magnes i posiada taką dorobioną "rączkę".


Podsumowując jestem bardzo zadowolona! ;)


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty