piątek, 17 maja 2013

Ziaja masło

Niestety nie pokażę Wam moich nowych zakupów, ale za to mam coś ciekawszego! ;)
Recenzja masła do ciała od Ziaji. 

Wygląda on tak


Szczerze to już sama nie wiem do czego on miał być napisy sugerują ujędrnienie, następnie odbudowę skóry a z tyłu jeszcze jest opisany jako wyszczuplający...

Jest napisane, że to masło do ciała, według mnie to raczej trochę gęstszy balsam do ciała.



Kiedy nałożyłam go na rękę i poczułam jego woń miałam ochotę się rozpłakać, pachniał jak te wszystko wyszczuplające balsamy, które strasznie grzeją i dają wrażenie tysiąca igiełek wbijających się pod skórę( nienawidzę ich!).

Po nałożeniu na udo czekałam z rozpaczą na ten efekt "mrowienia" ale nic się nie stało!
( Dzięki Bogu! ;D)

Więc wsmarowywałam go w całe ciało :)

Nie wiem ile powinno się go stosować, żeby zobaczyć te wszystkie " wspaniałe" rezultaty, ale mi słoiczek starczył na 4 dni smarowania (200 ml)!

Stosowałam go zgodnie z zaleceniami, 2 razy w ciągu dnia.

Co zauważyłam?

Ujędrnienie naprawdę jest! 
Po tych 4 dniach poprawił się stan mojej skóry, co też zauważyłam już po pierwszym stosowaniu, że ściąga ją :)

Wydaję mi się, że również wybielił mi skórę, jest o wiele jaśniejsza.

Zapach jak już napisałam jest chemiczny, ale nie aż odpychający :)

Nie ma co się spodziewać odchudzenia przez kremik, więc tu już wszystko wiadomo na ten temat :)

Podsumowując moją dzisiejszą notkę polecam go! Razem z ćwiczeniami oraz regularnym stosowaniem czuję, że może zdziałać cuda :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty