czwartek, 30 maja 2013

Kuracja paznokci z Eveline. Efekty!

Na początku opowiem Wam trochę o moich paznokciach.

Nie będzie to piękna historia ale koszmar! :P

Zawsze były krótkie, co odrosły poza palec to łamały się, ale naprawdę strasznie, czasami nawet na nerwie. Ani to ładne, ani przyjemne uczucie.

Dodatkowo dochodziły skórki, brzydkie i suche.

Narastały na paznokcia, odrywały się razem ze skórą przy paznokciach...

Ale na szczęście już się mnie to nie tyczy! 
A to dzięki tym trzem kosmetykom!


Używałam:

1.Eveline- Multiodżywcza oliwka do skórek i paznokci
2.The Body Shop- Olejek do skórek i paznokci
3. Eveline- Nail therapy, wzmacniająca odżywka do paznokci

Tak jak napisał producent używałam tej odżywki 3 dni, nakładając po jednej warstwie na dzień. Następnie robiłam sobie 4 dniową przerwę i codziennie nakładałam obie oliwki, w zależności która była pod ręką :)

Producent nie każe nam robić tych przerw, ale niestety odżywka ma w sobie jeden składnik, który niekorzystnie wpływa na nasze paznokcie przy dłuższym stosowaniu. Widziałam zdjęcia u niektórych blogerek i aż się przeraziłam... Paznokcie ich były w opłakanym stanie. 

Odżywka jest naprawdę dobra, ale trzeba uważać, dlatego polecam Wam moją metodę 4 dni przerwy w tygodniu :)

Robię tak już od miesiąca i widzę zdumiewające efekty. 
Moje paznokcie w końcu się nie łamią, rosną oraz są niesamowicie twarde!



W końcu mogę nacieszyć się paznokciami ( patrzę na nie codziennie po 15 razy ;D).

Ja jestem niesamowicie zadowolona z efektów.

Przepraszam, że nie ma zdjęcia przed, ale nie chciałybyście tego oglądać, uwierzcie mi na słowo ;)

A tutaj zdjęcie w świetlne dziennym :)


Jak Wam się podobają rezultaty?

Ja jestem  WNIEBOWZIĘTA! :)))

2 komentarze:

  1. Nadal boję się stosować tą odżywkę ;) Może gdybym miała jakieś konkretne problemy z pazurkami to wtedy, ale jak na razie wolę nie kusić losu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z tobą, dlatego ta odżywka to moja ostateczność :p

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty