sobota, 11 maja 2013

Zakupy z Sephory

Już jakiś czas temu wybrałam się do Sephory z powodu promocji jaką zrobili :)

Bardzo byłam ciekawa ich produktów, więc musiałam coś kupić.

Wybrałam dla siebie tylko dwie rzeczy, które najbardziej mi się przydadzą.

Do koszyka wrzuciłam Roll-on przeciw niedoskonałościom oraz serum na rozszerzone pory.



Całość kupiłam za 30 zł! A bez promocji zapłaciłabym coś ok.100 zł jak nie więcej.

Najbardziej jestem zadowolona z serum!


Aplikacja jest dosyć dziwna, aczkolwiek przyjemna :)

Główkę aplikatora możemy przekręcać na " OFF" a wtedy nic się z niego nie wyleje.

Gąbka na aplikatorze jest naprawdę miła dla twarzy, aż miło się go nakłada, niestety często zlatuje, ponieważ nie jest ona doklejona.
Gąbkę trzeba ściągać i czyścić po aplikacji, w opakowaniu również znajdziemy drugą gąbkę na zmianę, w razie zguby bądź też zużycia poprzedniej.

Konsystencja jest żelowa ale zarazem rzadka. Po nałożeniu na twarz staje się lepka, ale szybko się wchłania.

Stosowałam go codziennie rano i wieczorem przez ok. tydzień i zauważyłam zmiany!
Muszę przyznać, że nie mam wielkich problemów z rozszerzonymi porami, ale niestety ciężkie podkłady swoje zrobiły :)

Skóra po aplikacji staje się napięta i aksamitna, podoba mi się to!

Nie mam pojęcia czy kupię go ponownie, ponieważ bez promocji jest to koszt 70 zł, kiedy ja zapłaciłam 19 zł.

No dobrze! To czas na drugi produkt :)


Na wstępie powiem, że jest baaardzo mały :)

Nie używam go na co dzień, bo nie mam po co, ale kiedy tylko pojawi się przepustka do Indii to idzie w ruch :D

Przyznaję, że trochę to boli kiedy tak się roluje tym na np. czole bądź nosie, ale w innych miejscach jest dosyć fajne :)

W promocji kosztował mnie tylko 10 zł, więc skusiłam się i nie żałuję!

Kiedy coś mi wyskoczy stosuje go 2 razy dziennie, a kiedy wstanę prawie nic nie widać, także polecam go kupić szybko, bo jeszcze dostaniecie go w niskiej cenie:)

I to by było na tyle!

Za mną kolejne zakupy, które wstawię jutro!

Zaczęłam również stosować nowe masło ujędrniające od Ziaji i kiedy skończę opiszę Wam go ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty