niedziela, 12 maja 2013

Parę recenzji dawno kupionych kosmetyków

Trochę się tego już u mnie nazbierało!
Kilka dni kupowania pod rząd zrobiło swoje i już tonę w kosmetykach!

Dzisiejszy post krótko podsumuje niektóre z nich.


Sól do kąpieli 7 traw- Aqua Amber





Niesamowity świeży zapach!
Nie był on chemiczny, raczej taki naturalny, wiosenny :)

Nie mam pojęcia czy nawilżył mi skórę, ponieważ mało mnie to obchodziło przy takich aromatach :)

Niestety mój współlokator przez przypadek zrzucił go z półki wprost do kąpieli ( taka jego wersja;))

Ogólnie polecam wszystkim spróbować jak się na niego natkną, nie pamiętam już ceny ale wiem, że jest śmiesznie niska!



Marion- błyskawiczna odżywka bez spłukiwania do włosów farbowanych


W jednym słowie: NIE DZIAŁA

Nie oczekiwałam cudów ale choć jakieś działanie, z tego co napisał producent.

Włosy gorzej się rozczesują, jak farba schodziła tak dalej chodzi, mało wydajny.

W plusach mogę zaznaczyć pompkę, dzięki której aplikacja jest bardzo łatwa oraz  łagodny zapach.

Nie ma co się rozpisywać, nie polecam.


SuperSilk- suchy szampon



Mam mieszane uczucia.

Z jednej strony robi to, co powinien ale jednak zostawia włosy prawie białe ! :P

ale kiedy się trochę poczochra włosami to zlatuje ten talk(?) i włoski są suche :)

Na pewno nie kupię suchego szamponu z tej firmy ponownie, ale  z innych firm może się skuszę :)

Aktualnie jest bardziej używany przez mojego mężczyznę, który wychodzi o 4 rano i nie ma czasu zbytnio, więc chociaż jemu się przydaje :)

Na dzisiaj to wszystko, jutro wracam z notką o nowych zakupach! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty