wtorek, 14 maja 2013

Szampon Green pharmacy

Moje odkrycie roku ;)

Kupiony na promocji za bodajże 6 zł ale w cenie regularnej też jest niedrogi.

Wybrałam dla siebie wersję do włosów osłabionych i zniszczonych z rumiankiem lekarskim. 

Buteleczka przypadła mi do gustu, wygląda jak niegdyś szampony mojej babci za czasów młodości :)


A teraz parę słów od producenta:)

"Tradycja stosowania ziół w leczeniu różnych dolegliwości sięga czasów starożytnych. Wiele niezastąpionych receptur nadal potwierdza swoją aktualność i efektywność.
Rośliny lecznicze są sprawdzonym lekiem po który często sięgamy w czasie choroby czy osłabienia organizmu i otrzymujemy skuteczną pomoc. Dlatego głównym składnikiem szamponu jest wyciąg z koszyczków rumianku lekarskiego o działaniu ogólnie wzmacniającym, przeciwzapalnym i antyalergicznym. Wyciąg z rumianku, bogaty w witaminę C, zwalczającą wolne rodniki - powoduje opóźnienie starzenia się skóry, a także witaminę PP, wzmacniającą naczyńka krwionośne - dzięki czemu poprawia wygląd skóry oraz wspomaga procesy regeneracyjne włosów na całej ich długości. Wzmacnia cebulki włosowe i chroni końcówki przed rozdwojeniem.
Rumianek to naturalny filtr UV oraz bogate źródło życiodajnej energii z przyrody, która przywraca włosom zdrowie"

Co najciekawsze i najbardziej mi się spodobało to brak parabenów i innych szkodliwych środków!

Moje pierwsze odczucia nie były za ciekawe.
Zdanie zmieniłam po drugim zastosowaniu, kiedy nałożyłam go trochę więcej i na bardzo mokre włosy.
Pięknie się pienił, a jak pachniał! Niesamowity ziołowy zapach uderzył mi do nozdrzy :))

Podczas mycia włosów, wydaje nam się, że robi się kołtun i są bardzo suche, po nałożeniu odżywki jest o wiele lepiej :)

Ale i nawet bez odżywki, po wyschnięciu włosów pięknie błyszczą, są sypkie, nie przetłuszczone i gładkie :)

Lubię szukać nowości kosmetycznych ale przy tym szamponie na pewno zostanę!



Miałyście ten szampon? 
Sądzę, że macie takie same odczucia do niego co ja :)

Piszcie w komentarzach :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty