czwartek, 25 kwietnia 2013

GOSH BB cream

Dzisiejszy zakup :)

To jest mój pierwszy krem BB, więc nie mam porównania co do innych marek.

Kupiłam z tej firmy tylko ze względu na bardzo jasny odcień ( 01 Sand), którego w innych tego typu kremach niestety nie zauważyłam...



Niestety mój ulubiony fluid z FM jest za tłusty na takie wysokie temperatury i po prostu  "spływa" z twarzy.

Oto zdjęcia :)









Jestem bardzo zadowolona z pierwszych efektów tego kremu.

Jest bardzo lekki, czyli jest również idealną alternatywą na te upalne dni :)

Lubicie kremy BB? Macie jakiś ? 

Jeśli tak to chętnie poznam waszą opinię !:)

2 komentarze:

  1. Jak długo Ci się utrzymuje na twarzy? Daje jakiś efekt matu? Napisz o nim coś więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś do 17.00 daje radę ;-) Nadaje lekki efekt matu, ale i tak zawsze używam pudru transparentnego

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty