czwartek, 25 kwietnia 2013

Nowa kolorówka! Virtual oraz Bell

Hej ;)

3 dni temu przyjechałam do swojego rodzinnego domu, na urodziny mamy oraz kuzynki.
Przy okazji spotkałam się z koleżanką Anią, która sprawiła, że miałam Gwiazdkę w środku wiosny :)

Wyciągnęła kartonik z kosmetykami i powiedziała, że mogę sobie wybrać co chcę :)

Wszystkie kosmetyki, które wybrałam są firmy Virtual oraz Bell, jeden kosmetyk firmy JOKO.


Tak wyglądają wszystkie razem :)







Czyli co dokładnie wzięłam:

1. Virtual- szminka o kolorze bordo oraz nude

2. Virtual LAVA -cienie do powiek ( 3 kolory)

3. Virtual Trio- 3 spiekane cienie do powiek

4.Virtual - puder transparentny

5. JOKO- mineralny puder 

6. Bell- brokatowy, niebieski eyeliner

7.Bell- konturówka do ust


Niedługo wezmę się za testowanie :)

Dziękuję Ania za prezent! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty