poniedziałek, 3 czerwca 2013

Herbaria- krem do twarzy, który mam tylko ja ;)

A dlaczego tylko ja ?

Ponieważ każdy składnik kremu jest idealnie dostosowany do mojej skóry!

Kremy są robione na zamówienie, każda klientka dostanie zupełnie inny, specjalnie zrobiony tylko dla niej :)

Na początku kupiłam krem do twarzy oraz pod oczy dla mojej mamy na prezent, jeśli chcecie przeczytać o tym kliknijcie TUTAJ.

Na następny dzień mama zadzwoniła do mnie i pochwaliła się, że koleżanki jej zaczęły mówić jak ładnie wygląda, twierdziły również, że aż promienieje! odpowiadała im tylko, że dostała nowe kremy na prezent (Wszystkie znajome były tak ciekawskie, że mama musiała przywieźć je do pracy) ;DD

No to ja pozazdrościłam i sama zachciałam, po dwóch dniach dostałam swój :)

Ja osobiście mam suchą cerę i oczekiwałam od kremu dogłębnego nawilżenia oraz odżywienia.



Konsystencję można opisać jako lekką piankę- dosłownie!:)

Używam go od ok. miesiąca a kremu wciąż dużo, jest bardzo wydajny.

Do całej aplikacji na twarz potrzebuję tylko połowy kosmetyku, którą mam na zdjęciu poniżej.
Przy okazji możecie zobaczyć jak delikatny jest ten kremik w konsystencji :)


Zapach jest również dobierany przez klientkę, mamie zafundowałam orientalny a sama mam cytrusowy :)

Krem jest lekki i szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu.

Najbardziej czego żałuje to braku zdjęcia przed rozpoczęciem używania go, musicie mi uwierzyć na słowo, że moja skóra zmieniła się o 180 stopni!:)

Dzisiaj cieszę się brakiem przesuszonej skóry na twarzy,
używane wcześniej  kosmetyki z apteki nie dały mi takiego efektu.

Termin ważności kremu to 5 miesięcy, ale kosmetyki naturalne już tak mają do siebie.

Koszt takiego kremu nie jest wcale duży, kosztuje on 30 zł.
W ofercie znajdziemy również inne kosmetyki np. kawowe peelingi do ciała, płyny micelarne..itp :)

Przyznaję się, że zamówiłam kolejne kremy, tym razem jako prezent na urodziny mojej cioci!
Miała go sobie zamówić ale zrobię to za nią, na pewno się ucieszy :)

A tutaj dostałam prezencik, który już niedługo Wam opiszę ;)


Kula do kąpieli! :)


A tutaj link dla zainteresowanych :)


Chciałam na koniec tylko dodać, że nie współpracuje z tą firmą, uważam po prostu, że każda z Was powinna mieć możliwość poznania na własnej skórze ich kosmetyków:)

Do następnego! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty